ការពិនិត្យឡើងវិញនៃវិស័យអប់រំឆ្នាំ 2009-2013 បានបង្ហាញពីការផ្លាស់ប្តូរនិងបានបង្ហាញថានេះគឺជាដំណាក់កាលដ៏សំខាន់មួយដែលក្រសួងអប់រំយុវជននិងកីឡានឹងបន្តធ្វើកំណែទម្រង់វិស័យអប់រំយុវជននិងវិស័យកីឡានៅកម្ពុជាស្របតាមកំណែទម្រង់ផ្សេងៗរបស់រាជរដ្ឋាភិបាល។ ក្នុងរយៈពេលប្រាំឆ្នាំនៃការអនុវត្ត ESP MOEYS និងដៃគូអភិវឌ្ឍន៍របស់ខ្លួនបានធ្វើការកែលម្អយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការផ្តល់នូវការអប់រំប្រកបដោយសមធម៌កែលម្អគុណភាពនិងប្រសិទ្ធភាពនៃការគ្រប់គ្រងអប់រំនិងអប់រំ។
ESP 2009-2013 ត្រូវបានបង្កើតឡើងដើម្បីធានាអោយមានការផ្សារភ្ជាប់រវាងគោលនយោបាយអប់រំនិងយុទ្ធសាស្រ្តជាមួយកម្មវិធីនិងសកម្មភាពអភិវឌ្ឍន៍ក៏ដូចជារវាងផែនការនិងថវិកា។ ក្នុងដំណាក់កាលនេះក្រសួងមានបំណងបន្តផ្តល់អាទិភាពខ្ពស់បំផុតដល់លទ្ធភាពទទួលបានសមភាពជាមួយការអប់រំប្រកបដោយគុណភាពខ្ពស់ជាពិសេសការអប់រំមូលដ្ឋានដើម្បីសម្រេចបាននូវផែនការជាតិអប់រំសម្រាប់ទាំងអស់ (EFA) នៅត្រឹមឆ្នាំ 2015. ESP 2009-13 ក៏ផ្តល់ការសង្កត់ធ្ងន់កាន់តែច្រើនទៅ ពង្រីកការអប់រំកុមារតូចពង្រីកការអប់រំក្រៅប្រព័ន្ធការអប់រំបណ្តុះបណ្តាលបច្ចេកទេសនិងវិជ្ជាជីវៈនិងពង្រីកឱកាសក្នុងការទទួលបានការអប់រំកម្រិតមធ្យមសិក្សានិងក្រោយមធ្យមសិក្សាតាមរយៈភាពជាដៃគូបន្តនិងភាពប្រសើរឡើងរវាងរាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជាដៃគូអភិវឌ្ឍន៍វិស័យឯកជនអង្គការមិនមែនរដ្ឋាភិបាលសហគមន៍និងឪពុកម្តាយ។ ។
លើសពីនេះទៀត ESP 2009-13 នឹងធានានូវផលប៉ះពាល់យ៉ាងល្អប្រសើរពីការចំណាយផ្នែកអប់រំដោយដាក់វិធានការច្បាស់លាស់ដើម្បីធានាប្រសិទ្ធភាពរបស់វាជាពិសេសផ្តោតសំខាន់លើការផ្តល់លទ្ធភាពអប់រំដល់កុមារនិងយុវជនដែលបានខកខានឱកាសសិក្សារបស់ពួកគេ។ ចំណុចសំខាន់ៗផ្សេងទៀតរួមមានការពង្រឹងការអនុវត្តច្បាប់អប់រំក្រមសីលធម៌របស់គ្រូបង្រៀននិងអភិបាលកិច្ចល្អ។ ជាមួយគ្នានេះដែរសមាសភាគសំខាន់ៗរួមមានការអភិវឌ្ឍសមត្ថភាពបុគ្គលិកអប់រំនៅគ្រប់កម្រិតនិងការលើកទឹកចិត្តដល់វិមជ្ឈការ។
ESP 2009-2013 ត្រូវបានបង្កើតឡើងដោយយន្តការដែលបានកំណត់ច្បាស់ការសិក្សាការពិគ្រោះយោបល់និងការចូលរួមយ៉ាងទូលំទូលាយពីភាគីពាក់ព័ន្ធជាពិសេសក្រុមការងារផ្នែកអប់រំ (ESWG) ។ ក្រសួងអប់រំយុវជននិងកីឡាសង្ឃឹមយ៉ាងមុតមាំថាវិស័យអប់រំឆ្នាំ 2009-2013 នឹងក្លាយជាផែនទីបង្ហាញផ្លូវសម្រាប់ការអនុវត្តប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាពនៃការពន្លឿននៃកំណែទម្រង់វិស័យអប់រំដើម្បីជាប្រយោជន៍ដល់ប្រជាជនកម្ពុជាទាំងអស់។
No comments:
Post a Comment